رئیس فرودگاه طبس: پروازهای طبس افزایش یابد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی سیدی، رئیس فرودگاه شهدای طبس عصر شنبه در نشست دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در طبس اظهار داشت: پروژه روشنایی باند فرودگاه شهدای طبس از ابتدای آذر ماه با مبلغ ۴۰ میلیارد تومان شروع شده و با جدیت در حال پیگیری است.

علی سیدی افزود: پیش بینی می‌شود پروژه روشنایی اواسط دی ماه پایان خواهد یافت و بعد از تست نهایی شاهد افتتاح این پروژه در دهه فجر خواهیم بود.

وی همچنین به افزایش تعداد پروازها در فرودگاه طبس اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش ناوگان در شرکت هواپیمایی ماهان و تعداد قابل قبول مسافران طبسی و همچنین مسافران از شهرهای بشرویه، فردوس و بیرجند خواستار پروازهای بیشتری هستیم.

همچنین در این جلسه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس گفت: تأسیس یک دستگاه اجرایی به نام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرب خراسان جنوبی اقدام شود که گستردگی شبکه راه‌ها و طول زیاد و وسعت شهرستان و درآمدهای شهرستان بالاخص مالیاتی و معدنی و حمل و نقلی توجیه پذیر می‌کند.

حیدری افزود: ۴۵۶ آبنما در سه محور طبس-اصفهان، طبس-بردسکن و دیهوک -راور وجود دارد که پیگیر تأمین اعتبار آن هستیم تا با توجه با تنزل استاندارد جاده‌ای و حادثه خیزی این آبنماها و انسداد جاده بهنگام سیل سریعاً تبدیل وضعیت به پل انجام شود.

به گفته وی اعتبارات راه‌های فرعی و روستایی از سرفصل اعتبارات ملی حذف شده و در ردیف اعتبارات استانی قرار گرفته که می‌طلبد فرمانداری محترم با نگاه ویژه به این موضوع اهتمام بعمل آورند تا مشکلات این دسته از راه‌ها نیز مرتفع شود.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 17 =