بازدید رئیس جمهور از ‌طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه در نقطه صفر مرزی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ‌آیت‌الله ‌سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در دومین روز از سفر دولت مردمی به استان خراسان جنوبی برای دیدار با اقشار مختلف مردم و همچنین بازدید از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی روستاهای شهرستان سربیشه، به روستای لانو سفر کرد.

رئیس جمهور در جریان این سفر از طرح‌های تامین آب و آبرسانی به روستاهای منطقه که توسط قرارگاه‌های پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در حال اجرا است بازدید کرد و با توضیحات دست‌اندرکاران اجرای این طرح‌ها از جزئیات طرح‌ها و اقدامات در دست انجام برای رفع مشکلات ناشی از کم‌آبی این منطقه مطلع شد.

رئیسی در ادامه از کارگاه‌های قالیبافی و حوله‌بافی که توسط گروههای جهادی به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار راه اندازی شده، بازدید و با فعالیت‌های در حال انجام در این مرکز برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و نیز خانوارهای روستایی آشنا شد.

رئیس جمهور در جریان حضور خود در منطقه روستایی لانو همچنین با گروه‌های جهادی که از مناطق مختلف کشور در این منطقه محروم حضور یافته و به فعالیت‌های خدماتی و محرومیت‌زدایی مشغول هستند دیدار کرد و ضمن قدردانی از اقدامات و تلاش‌های آنان برای زدودن محرومیت از چهره این مناطق، از جزئیات فعالیت‌های آنها مطلع شد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه در اجتماع اهالی روستاهای منطقه حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگوی رو در رو با ایشان دستوراتی برای رفع مشکلات و تامین مطالبات آنها به مقامات استانی داد.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =