دولت در قبال مردم خراسان‌جنوبی به وظیفه خود عمل کند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تقویت ارتباطات با دنیا اظهارداشت: دنیا امروز دنیای ارتباطات است.

وی تصریح کرد: برای برطرف شدن نیازمندی‌های مردم و دولت‌ها نیاز به ایجاد این ارتباطات و تقویت آنها است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر روی مناسبات مشترک فرهنگی، سیاسی و تجاری کشورها تاکید کرد و افزود: باید سفرهای بین کشورها به رشد برسد تا این مناسبات مشترک کشف شوند.

خسروی به سفر خود به کشور اکوادور اشاره داشت و اضافه کرد: سفر به اکوادور دلیل عدم حضور در سفر استانی رئیس جمهوربوده است.

وی ادامه داد: این سفر از قبل هماهنگ شده بود و باید حتما انجام می‌گرفت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مورد بررسی و پاسخگویی به مطالبات مردم حوزه انتخابیه در سفر هیئت دولت به استان، یادآور شد: معمولا چند هفته قبل از سفر هیئت دولت، کار کارشناسی درباره مشکلات و مطالبات و طرح ها انجام می‌شود و ادارات کل  نیازمندی‌ها را اعلام و در استان جمع‌بندی انجام و پس از آن هم با بررسی مسئولان اولویت بندی و با حضور رئیس جمهور و وزرا در استان نهایی و تخصیص اعتبارات هم بر اساس اولویت‌ها خواهد بود که منتظریم انجام شود.

خسروی ضمن قدردانی از مردم استان برای استقبال باشکوه از رئیس جمهور در سفر دوم به استان گفت: استقبال مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور ناشی از بصیرت و زمان شناسی است.

خسروی با بیان اینکه حدود دو سه ماه است که کشور درگیر اغتشاشات بوده و در حالی که دشمن تلاش می‌کند تا با این شیوه هم جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و هم مردم و جوانان را نسبت به آینده کشور مایوس و ناامید کند، عنوان کرد: اما مردم خراسان جنوبی سنگ تمام گذاشتند که این موضوع نیز حاکی از بصیرت و زمان شناسی مردم استان است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی برای همه محسوس و ملموس است، اما مردم  با این حضورشان نشان دادند که جایگاه و دفاع از انقلاب و اسلام جدا از این مسائل و مشکلات است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست همانطور که مردم خراسان‌جنوبی با حضور خود سنگ تمام گذاشتند، دولت نیز باید در مصوبات و اجرای آن وظیفه اش را انجام دهد.

خسروی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر به استان مشکلات اصلی را آب، راه، راه آهن و مسکن را بررسی کرده است، اضافه کرد: البته این موضوعات از قبل توسط مسولان استان کار کارشناسی شده و نمایندگان مجلس نیز این موارد مطرح شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =