تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران، نابخردانه و از روی بزدلی است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز با تأکید بر این مطلب در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه بیرجند، خاطرنشان کرد: تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران را قویاً محکوم می‌کنیم و این هشدار را هم می دهیم که این خطای بزرگ، بی پاسخ نخواهد ماند. 

وی با اشاره به اقدامات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین المللی، تصریح کرد: تمام دنیا باید بدانند که با اینگونه اقدامات و تصمیمات، به جایگاه ارزنده و بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدشه ای وارد نخواهد شد، چرا که سپاه حامی مستضعفین و مدافع مکتب اسلام ناب محمدی است.

استاندار خراسان جنوبی، سردار شهید سلیمانی را اسطوره ای بی نظیر و نمونه ای روشن از نیروهای جهادی، انقلابی و آزادیخواه سپاه پاسداران خواند و گفت: اگر رشادت های سردار سلیمانی ها و همدانی ها نبود، بدون تردید پلیدی های داعشی های خونخوار، دامن همه دنیا را آلوده کرده بود و بی شک اروپا هم از این گزند در امان نمی ماند. 

به گفته وی؛ غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به رسالتی که به دوش گرفته اند، هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهند کشید. 

وی متذکر شد: برای نهادی که مهمترین دغدغه اش تأمین امنیت و آرامش انسان هاست، هیچ ملیت و قومیتی فرق ندارد و همین است که در خارج از مرزهای ایران، همواره به دنبال دفاع از حقوق مظلومان و ستمدیدگان می باشد. 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر کارنامه موفق سپاه پاسداران در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، امنیتی و… تأکید کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی، هرگز این اقدامات را فراموش نخواهند کرد. 

قناعت خاطرنشان کرد: مردم ایران هرگز تحت تأثیر این سمپاشی ها و فرافکنی ها قرار نگرفته و همیشه پشتیبان نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران خواهند بود.

وی با اشاره به حوادث اخیر و نا آرامی هایی که حدود سه ماه کشور را در برگرفته بود، تصریح کرد: همه این دست و پا زدن ها و تهمت زدن ها به خاطر ناکامی دشمنان در این آشوب هایی است که به زعم باطل خود به پا کردند تا انقلاب اسلامی ایران را به زانو درآورند و خوشبختانه با درایت مردم نتوانستند. 

به گفته وی؛ مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی که طی این ۴۳ سال گذشته، بارها و بارها با چنین اقدامات نابخردانه ای مواجه شده اند، این بار هم با تیزهوشی و درایت، تحت لوای رهبری، از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد و گوش به این یاوه گویی ها نخواهند سپرد‌.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 13 =