افتتاح بازار بزرگ شهروند در فردوس

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبری، شهردار فردوس امروز در مراسم افتتاح بازار بزرگ شهروند فردوس اظهار داشت: این بازار شامل ۵۲ واحد تجاری است که ساخت آن با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال در بهمن امسال آغاز شده بود.

وی افزود: این بازار بزرگ در زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده و دارای پارکینگ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، فضای مادر و کودک است.

بازار بزرگ شهروند با مشارکت بخش خصوصی و با هدف ایجاد ارزش افزوده برای املاک شهرداری ساخته شده و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را ایجاد کرده است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح بازار بزرگ شهروند فردوس گفت: هر کجا فضای وحدت و همدلی حاکم باشد و کار‌ها بدون حاشیه انجام شود، سرعت خدمت رسانی شتاب می‌گیرد.

وی‌ با تشکر از شهرداری فردوس برای ساخت بازار بزرگ شهروند تصریح کرد: سرعت ساخت این طرح در مدت یک سال نشان از فضای همدلی و تعامل خوب مدیران شهرستان فردوس دارد.

قناعت اظهار کرد: موضوع ارتقای دانشکده و تأمین ام. آر. آی از مطالبات مردم این شهرستان است که در دستور کار استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی از جلب موافقت وزارت بهداشت برای ارتقای دانشکده خبر داد و افزود: موضوع ارتقای دانشکده باید در شورای گسترش وزارت بهداشت مطرح شود که بنا به اطلاعات موثق سه شنبه این هفته رقم می‌خورد و امیدواریم به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: از دستگاه‌های ام. آر. آی اختصاص یافته به کشور، دو دستگاه به خراسان جنوبی تعلق دارد که یکی از این دو دستگاه مربوط به شهرستان فردوس است و اوایل سال آینده به استان اختصاص می‌یابد.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =