۵ میلیارد ریال نذر امان زمان(عج) در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار دوازدهم نذری به یاد امام زمان(عج) است که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: طرح ملی قرار دوازدهم به منظور کمک به نیازمندان جهت تامین نیازهای درمانی، معیشتی و … همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری پنج میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال جهت اجرای طرح قرار دوازدهم در خاوران هزینه شده است، افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۱۸۹ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: از مجموع بسته های معیشتی توزیع شده ۲۰۹ بسته مربوط به طرح آرامش بهاری، ۲۳۴ بسته دهه کرامت، ۷۴۱ بسته دهه امامت و ولایت و ۸۵ بسته مربوط به طرح بصیرت عاشورایی بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری بحث توزیع ۱۹۰ بسته بهداشتی و ۶۵ لباس گرم و ۶۱ کمک جهیزیه و ۳۶۵ کمک هزینه درمانی و ۱۴ وسیله گرمایشی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم در استان در دستور کار قرار داشت.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم همزمان با ۱۲ بهمن گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر پنج سری جهیزیه و ۲۶۰ بسته معیشتی توریع شد و ۱۵۰ نفر از خدمات درمانی بهره مند شدند.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =