آغاز عملیات اجرایی طرح احداث کارخانه آجرنسوز قاینات با حضور وزیر کار

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، عملیات اجرایی طرح بزرگ احداث کارخانه آجر نسوز با سرمایه گذاری شرکت شستا در کارخانه سیمان قاینات با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این کارخانه دو ساله به بهره برداری می رسد. 

ظرفیت تولید این کارخانه سالانه ۱۹ هزار تن آجرنسوز است. دوره برگشت سرمایه در این طرح که با حدود هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری احداث می شود، ۵ ساله است.

فرماندار شهرستان قاین در این مراسم با بیان اینکه هدف اصلی دولت سیزدهم بازسازی انقلابی است، گفت: آب، مسکن و اشتغال سه مؤلفه مهم قاین است.

محمدی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته انتقال آب از دریای عمان شروع شده، گفت: در حوزه مسکن نیز تأمین زمین مسکن به صورت ویلایی در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به اینکه بخش احیای کارخانه فولاد قاینات افتتاح شده و بخش فولادسازی در آینده انجام خواهد شد، گفت: پروژه آجر نسوز برای شهرستان قاینات ظرفیت ساز و ثروت آفرین است.

محمدی با اشاره به حدود ۶۰ هزارنفر بیمه شده تأمین اجتماعی در شهرستان قاین، گفت: ایجاد بیمارستان تأمین اجتماعی از مطالبات مردم است که امید می رود زودتر اجرایی شود.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =