امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان: قدردان مسئولان خدوم نظام و رهبری هستیم

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از درمیان، «مولوی سید احمد عبدالهی» امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان امروز در نماز جمعه اهل سنت اسدیه که با حضور استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس همراه بود، گفت: بیش از ۳۷۳ قطعه زمین در درمیان بیش از ۲۵سال بلاتکلیف مانده بود که مشکل اینها با دستور استاندار خراسان جنوبی در دولت جدید رفع شد و تشکر می کنیم و این همکاری ستودنی است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام(ص) کسی که از مخلوق خدا شکرگزاری نکند از خدا هم شکر گزاری نکرده، افزود: ما قدردان خدمات دولت بوده و هستیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه خدماتی که توسط مسئولان نظام انجام شده را قدردان هستیم، افزود: امروز فضای وحدت و همدلی در شهرستان درمیان حاکم است و فرماندار هم روز و شب در خدمت رسانی به مردم نمی شناسد و ما قدردان هستیم.

مولوی عبدالهی با اشاره به اینکه امروز حتی روستاهای صعب العبور و مرزی شهرستان درمیان گاز دارند لذا قدر نعمت ها را می دانیم، گفت: مسئولان باید به خواسته های مردم رسیدگی بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی بیشترین اثر را در تبلیغ نظام دارد، گفت: اینکه امروز رئیس جمهور الحمدلله نامه ها را پاسخ می‌دهند اقدام ارزشمندی است.

به گفته وی؛ مردم شیعه و سنی شهرستان درمیان فردا باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =