امام جمعه اهل سنت طبس مسینا: همیشه بوده‌ایم فردا هم هستیم/ همه ذیل یک پرچم و رهبری، امت واحده‌ایم

مولوی سید«محمد حسینی» امام جمعه اهل سنت طبس مسینای شهرستان مرزی درمیان، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس ، اظهارداشت: «همیشه بوده ایم فردا هم هستیم و پشت نظام را خالی نمی کنیم چرا که برای شکل گیری و پایداری آن هم اهل سنت و هم اهل تشیع خون داده اند. همه امت واحده ایم ذیل یک پرچم و رهبری، پس فردا می آییم.»

وی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه همگان چه اهل سنت و چه اهل تشییع دانست و گفت: همه باید امسال پرشورتر از قبل در این اجتماع ملی و مذهبی حضور یابیم تا تیر دشمنان اسلام به سنگ بخورد زیرا آن ها منتظرند تا ببیند فردا ما چطور به میدان وحدت و همدلی و پشتیبانی از نظام می آییم.

وی با بیان این که همه اهل سنت و هم اهل تشییع خراسان جنوبی مثل همیشه دوش به دوش همدیگر در صفوف راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابند، افزود: چون به آرمان های نظام و انقلاب و رهبری پایبندیم فردا را هم همانند دیگر اجتماع های مردمی پای کار هستیم تا دشمنان نظام و اسلام حساب کار دستشان آید.

به گفته وی همه په اهل سنت و چه اهل تشییع پا نظام و فرمان رهبری ایستاده ایم و امسال نیز با توجه به وقایع اخیر با صلابت تر از گذشته به میدان حضور می آییم و دشمن را مایوس و ناامید می کنیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =