توقیف ۳۶ خودروی قاچاق کالا و سوخت در خراسان جنوبی/۳۹ متهم دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند, سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در چهارچوب قانون با بر هم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی افزود: طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در خراسان جنوبی به طور جدی در محورهای مواصلاتی استان پیگیری و اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران انتظامی استان همواره در پی رصد اطلاعاتی و شناسایی محل های عبور قاچاقچیان و دپوی سوخت و کالا بوده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
سردار فرشید یادآور شد: مأموران انتظامی خراسان جنوبی تاکنون با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی به ۳۶ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشترمتوقف کردند.

 وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی خراسان جنوبی در اجرای این طرح  ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی و انواع لوازم خانگی و پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند.

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ارزش ریالی محموله های قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار فرشید متذکر شد: ماموران انتظامی خراسان جنوبی در اجرای این طرح ۳۶ خودروی متخلف را  توقیف و ۳۹ متهم را  نیز دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 7 =