لغو پروازهای شنبه و پنج شنبه ایران ایر تا پایان اسفند از مبدأ فرودگاه بیرجند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، عظیم طهماسبی، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ایران ایر پرواز‌های روز‌های شنبه در تاریخ‌های ۱۳، ۲۰ و ۲۷ اسفند در مسیر تهران- بیرجند- تهران و روز‌های پنج شنبه ۱۸ و ۲۵ اسفند در مسیر تهران- بیرجند- مشهد را به دلیل کمبود ناوگان باطل کرده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰ پرواز رفت و برگشت فرودگاه بیرجند در اسفند ماه از این شرکت کنسل شده است، افزود: از آنجایی که پرواز‌های بیرجند- مشهد ما بسیار محدود و از طرفی بیشتر متقاضیان این مسیر افراد بیمار هستند که برای درمان به مشهد مراجعه می‌کنند، باطل شدن پرواز‌های این مسیر برای ما بسیار نگران کننده است.

وی گفت: هم‌اکنون فرودگاه طبس دو پرواز به مقصد تهران و بالعکس و فرودگاه بیرجند ۳۰ پرواز رفت و برگشت در هفته دارد که دو پرواز آن مربوط به نجف و بقیه در مسیر بیرجند- تهران- بیرجند است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه پروازی ایام نوروز شرکت‌های هواپیمایی برای فرودگاه بیرجند هنوز مشخص نیست افزود: مجموعه فرودگاه‌های خراسان جنوبی در تلاش است که مانند نوروز ۱۴۰۱ پرواز‌ها در روز‌های تعطیلی عید کنسل نشود و پرواز‌های بیرجند به نجف نیز تا ایام ماه مبارک ماه رمضان به صورت قطعی ادامه خواهد داشت.

طهماسبی گفت: پیش بینی ما بر این است که پرواز‌های عتبات در ایام ماه مبارک رمضان برقرار نباشد و بعد از آن، مجدد این پرواز‌ها ادامه یابد و از طرفی حج و زیارت خراسان جنوبی به دنبال باقی ماندن پرواز‌ها حتی در ایام ماه مبارک در صورت تمایل مسافران است.

وی افزود: تا ایام ماه مبارک رمضان سه پرواز دیگر از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد بیرجند به سمت عتبات خواهیم داشت.

پیام پیام/۳۶۳۵/ف


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =