برپایی نمایشگاه ضیافت در خراسان جنوبی از ۱۶ اسفند

خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ مقدمات برای رفتن به پیشواز بهار و بهار قرآن هر دو در خراسان جنوبی آماده است و متولیان امر از این بابت به مردم اطمینان داده اند که نگران تامین خریدهای عید نوروز و ماه مبارک رمضان نباشند چرا که تمهدیدات لازم از قبل انجام شده است.

جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با اشاره به برپایی نمایشگاه طرح ضیافت و عرضه مستقیم کالا‌های اساسی از ۱۶ تا ۲۱ اسفند در استان اظهارداشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت کشور نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی  افزود: این نمایشگاه با همکاری اتاق تعاون استان در زمینه عرضه کالا‌های اساسی و ضروری در نمایشگاه بین المللی بیرجند برپا خواهد شد.

وی با اشاره به ذخیره سازی میوه شب عید در استان افزود: بعد از اعلام قیمت مصوب کشوری میوه، نسبت به توزیع آن در زمان مقرر اقدام می کنیم  و این نوع میوه‌ها با قیمت پایین‌تر از قیمت بازار عرضه می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در زمینه تأمین برنج نیز علاوه بر ۵۷۰ تن سهمیه قبلی، هزار و ۵۰۰ تن دیگر هم برای استان جذب شده و در مجموع در تأمین اقلام اساسی مشکلی نداریم و مردم نگران نباشند.

اشرفی از تأمین هزار تن شکر تنظیم بازار برای استان خبر داد و گفت: مرغ منجمد به صورت نامحدود با قیمت هر کیلوگرم ۴۴ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه در حال توزیع است.

به گفته اشرفی هم اکنون ۹۸ تن گوشت گوساله منجمد نیز در همه شهرستان‌ها در حال توزیع است.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =