برگزاری اولین رویداد استانی «میزبانان شایسته» در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود مقامی، مشاور استاندار و مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  از برگزاری اولین رویداد استانی «میزبانان شایسته» در آستانه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و اظهارداشت: این رویداد با هدف آشنایی راهنمایان گردشگری با شیوه‌های مؤثر در ارتباط گیری با مسافرین به منظور افزایش ماندگاری آن‌ها در شهرها و روستاها و همچنین نحوه عرضه و فروش محصولات مزیت دار استان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال در ستاد استانی خدمات سفر با حمایت و نگاه نو استاندار خراسان جنوبی کمیته تولید محتوا و نوآوری به صورت ابتکاری و با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی تشکیل شده است.

مشاور استاندار در امور روابط عمومی با اشاره به اینکه جلسات کمیته تولید محتوا و نوآوری با حضور جمعی از جوانان فعال در حوزه گردشگری، بازاریابی و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده، تصریح کرد: تولید محتوا با بهره گیری از ظرفیت‌های فعالان فضای مجازی، برپایی پویش معرفی جاذبه‌های گردشگری، تبلیغات محیطی، معرفی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه های گردشگری، صنایع دستی و آموزش به عنوان محورهای اصلی برای فعالیت این کمیته در نظر گرفته شده است.

مقامی بیان کرد: در آستانه نوروز دو رویداد استانی با موضوع «میزبانان شایسته» و «گردشگری از لنز فعالان فضای مجازی» به صورت جداگانه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رویداد استانی میزبان شایسته روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه با حضور راهنمایان گردشگری، عوامل ستاد نوروزی و گردشگران در بیرجند برگزار می شود.

به گفته وی تمهیدات ستاد استانی سفر، گردشگری خراسان جنوبی در ۳۶۰ درجه و بازاریابی گردشگری سه موضوع اصلی این رویداد است.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =