جوانان از مؤلفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی هستند/معرفی ۱۲ نخبه خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، بزرگترین جشنواره فرهنگی جوانان برتر ایران زمین همراه با تجلیل از نخبه‌های خراسان جنوبی با حضور سید محمدرضا طالبی معاون استاندار، فاضلی فر فرماندار شهرستان بیرجند، محسن قطبی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مهدی قناد معاون امور جوانان اداره کل، جمعی از مدیران‌ اداری و سازمان‌های مردم در بیرجند برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی در این رویداد فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: بخشی از موفقیت های ایران اسلامی، مرهون زحمات جوانان متعهد و انقلابی است.

 طالبی افزود: امروز جامعه ما به جوانان ارزشی، انقلابی و آگاه برای پیشرفت ایران عزیز و خراسان‌جنوبی نیاز دارد.

وی از جوانان بعنوان مولفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران یادکرد و گفت: اگر از نیروی جوان با انگیزه، خلاق و با استعداد بهره ببریم، جامعه‌ای سرزنده، پویا و در مسیر  پیشرفت خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند و از شور، نشاط و توان جوانی به عنوان سرمایه بزرگی برای تکامل خود استفاده کنند.

طالبی از رعایت شئونات اسلامی به عنوان یکی از شاخصه‌های جوان متعهد انقلابی و ایرانی یاد کرد و یادآور شد: با وجود تحریم‌های ناحوانمردانه‌ آمریکا و کشورهای اروپایی، جوانان ما در حوزه های هسته ای، پزشکی و… حرف برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه خون پاک و مطهر جوانان دوران دفاع مقدس، ایران را بیمه کرده، خاطرنشان کرد: باید در زمینه دشمن شناسی و بصیرت افزایی به خوبی کار کنیم تا به موقع بتوانیم دست رد بر سینه دشمنان بزنیم و به یاوه‌گویی‌های معاندین جواب کوبنده‌ای بدهیم.

برای پیشرفت نیاز به جوانان ارزشی، انقلابی و آگاه داریم​

محسن قطبی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیر در این جشنواره تاکید کرد: جامعه ما به جوانان ارزشی، انقلابی و آگاه برای پیشرفت نیاز دارد.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین را توسعه نشاط اجتماعی و ایجاد امید و استفاده از استعدادهای بالفعل جوانان خراسان جنوبی عنوان کرد.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی استان در برگزاری این جشنواره یادآور شد: داوری نخبگان معرفی شده از سوی سازمان‌ها و نهادهای خراسان جنوبی به دبیرخانه جشنواره  در دو مرحله انجام شد که در نهایت از ۱۲ جوان برتر و ۱۱ شایسته تقدیر، تجلیل می‌شود.

گفتنی است، از ایمان نیک شعار در حوزه قرآنی، جعفر عباسی ادبیات، حسین نارمنجی فیلم، فاطمه ابرو فراخ موسیقی، حمید کاظمی تبار کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، امیر حسین مقری فعال اجتماعی، مهلا یوسفی هنر های تجسمی، مهدی وثیق خادم اهل بیت، صادق پاسبان کار آفرینی، فرهاد فخیم زاده دانش بنیان، رامین اژدری جوان دارای توانایی خاص( جوان معلول) و مهسا کدخدا در حوزه ورزش با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =