انتصاب دستیار استاندار خراسان جنوبی در امور مردمی‌سازی دولت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز طی حکمی«جواد زراعتکار» را به سمت دستیار استاندار خراسان جنوبی در امور مردمی‌سازی دولت منصوب کرد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم معارفه دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت دراستان اظهارکرد: خیلی از مسائل و موضوعات بر روی کاغذ بسیار زیبا و مطلوب است ولی در مرحله اجرا و میدان مشکلات آن نمایان می شود که به واقع یک تجربه است.

وی با تأکید بر اینکه بحث مردمی سازی دولت یک کار نو و جدید است، بیان کرد: باید از این ظرفیت به نفع مردم و استان خودمان به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید تنها به دستورالعمل های رسیده از تهران اکتفا کنیم، یادآور شد: در کنار آن باید کارهای جدید و نو را رقم بزنیم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه‌داد: از جمله ارتباطات مردمی می‌توان به دیدار و ارتباط با گروه های جهادی اشاره کرد که به صورت خودجوش زیر مجموعه بسیج سازندگی و سپاه و با هدایت آنان در حوزه محرومیت زدایی در روستاها فعالیت دارند.

قناعت بیان کرد: بحث ارتباط با گروه های جهادی اگر در حوزه دستیار متمرکز شود، امر بسیار مطلوبی خواهد بود.

وی اظهارکرد: استان های دیگر هم به تناسب ظرفیت های منطقه خود کارهای نو و جدیدی را در حوزه مردمی سازی رقم خواهند زد و ما در خراسان جنوبی نیز در عرصه مردمی سازی دولت باید ایده های نو داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید از افراط و تفریط ها پرهیز کنیم، یادآور شد: باید واقعیت ها و حتی چند قدم جلوتر از آن را دید.

پایان پیام ۳۶۳۵/ف


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =