بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های درمانی و بهداشتی فردوس

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از فردوس، شش طرح درمانی و بهداشتی شهرستان فردوس با حضور مسئولان اداری و بهداشتی خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

 سیدمحمد موسوی میرزائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه‌های درمانی و بهداشتی شهرستان فردوس اظهار داشت: برای احداث این شش پروژه ۷میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: هنرستان پسرانه بهیاری شهرستان فردوس با اعتبار یک میلیارد تومان، مرکز ناباروری امید در بیمارستان حضرت رسول نیز با هزینه  اعتبار یک میلیارد تومان و مرکز آزمایشگاه تشخیص سلولی مولکولی بیمارستان حضرت رسول با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: افتتاح رادیو لوژی دیجیتال با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان در بیمارستان شهید چمران فردوس و کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان شهید چمران فردوس نیز با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده است.

موسوی میرزایی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی احداث آزمایشگاه و دو ساختمان زیست پزشک با اعتبار یک میلیارد تومان در فردوس نیز آغاز شد.

پایان‌ پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =