کمک به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان با استفاده از طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در شورای آموزش و پرورش استان اظهارداشت: با استفاده از طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت در آموزش و پرورش می توان به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان کمک کرد.

وی طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت را طرحی برای  استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگر در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این طرح یکی از کارهای زیربنایی و اساسی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و رفع ضعف‌ها و مشکلات آنان است.

استاندار خراسان جنوبی  با اشاره به اهمیت ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سهم بسیار زیاد آن در قبولی نهایی تأکید کرد: بحث انتخاب مصاحبه‌ گران پذیرفته‌شدگان این آزمون استخدامی خیلی مهم است و باید با حساسیت دنبال شود.

 قناعت متذکر شد: اولین و بالاترین شاخص در جذب معلم باید ایمان، ولایتمداری و اعتقاد درونی افراد به نظام و انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به وجود مشکلات در برخی از اردوگاه‌های دانش آموزی استان، تصریح کرد: بازدید میدانی از این اردوگاه‌ ها انجام و جلسه‌ای با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای پیگیری و حل مشکلات آنها برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۲، گفت: جلسه‌ای تا ابتدای شهریور ماه با حضور فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش در محل استانداری برگزار شود تا با برآورد امکانات، تجهیزات و سایر موضوعات حاشیه‌ای در بحث بازگشایی مدارس مشکلی نداشته‌ باشیم.

قناعت با اشاره به دستور کار بررسی مشکل انشعابات آب، برق و گاز در یک باب مدرسه در بیرجند، گفت: در اولین فرصت جلسه‌ای با محوریت فرماندار بیرجند برای پیگیری و رفع این مشکل برگزار شود.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =