پایان رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور در خراسان‌جنوبی

 به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از فردوس، پرونده مسابقات قهرمانی لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور به میزبانی خراسان جنوبی با معرفی برترین‌ها در فردوس بسته شد.

در نخستین دیدار از آخرین روز رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور تیم فجر تربت حیدریه خراسان‌رضوی با نتیجه ۴ بریک از سد تیم ثامن جیرفت کرمان گذشت.

در بازی دوم این دوره از ماراتن ملی نیز تیم فوتسال نونهالان شهدای سیریک مهریز یزد با نتیجه ۴ بر یک در مقابل تیم فرش آرای مشهد خراسان رضوی به پیروزی رسید.

 در بازی آخر رقابت‌های لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور نیز تنها نماینده خراسان جنوبی به مصاف تیم شهید عربی سیرجان استان کرمان رفت که تیم فوتسال مبلمان هنرچوب فردوس با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی شیرینی دست یافت.

 نماینده خراسان جنویی که در بازی‌های نخست این دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال لیگ نونهالان مناطق کشور در سالن ورزشی فرهنگ دانشگاه پیام نور فردوس سربلند به رختکن‌ رفته‌ بود در سومین روز از رقابت‌ها در مقابل تیم فجر تربیت حیدریه خراسان‌ رضوی با نتیجه ۳ بر صفر بازی را به حریف واگذار کرد و در چهارمین روز نیز در مقابل تیم ثامن جیرفت کرمان با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب حریف شد.

مسابقات لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور از هفتم تا دوازدهم تیرماه به میزبانی خراسان جنوبی در سالن فرهنگ دانشگاه پیام‌نور فردوس با حضور تیم‌های از شهرستان های تربیت حیدریه و مشهد  خراسان‌رضوی، شهرستان های جیرفت و سیرجان استان کرمان مهریز استان یزد و فردوس خراسان جنوبی برگزار شد.

در این ماراتن ملی بنا بر ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران، مسعود صفری‌زاده، حمید پیردنیا و جواد حاتمی از داوران برجسته شهرستان فردوس خراسان جنوبی تعدادی از بازی‌ها را قضاوت کردند.

در پایان مسابقات قهرمانی لیگ فوتسال نونهالان مناطق کشور به میزبانی شهرستان فردوس خراسان‌جنوبی، تیم های شهید عربی سیرجان کرمان و فجر تربت حیدریه خراسان رضوی به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کردند و تنها نماینده استان در این ماراتن ملی خوب ظاهر شود و با وجود بهره‌گیری از امتیاز میزبانی نتوانست به مرحله نهایی‌ مسابقات صعود کند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =