۲ مرکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی به مرکز الگوی تربیتی ارتقا می یابد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، طاهره حمیدی، مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی امروز در جمع جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ویژه راه اندازی مراکز الگوی تربیتی  اظهارداشت: دو مرکز فرهنگی و هنری کانون استان با رویکرد تربیتی و کارگاهی باز طراحی و مراکز الگوی تربیتی می‌شوند.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای رویکرد تربیتی فعالیت‌ها و برنامه‌ها و طراحی و اجرای برنامه‌های تربیتی نوین و همچنین تبیین جایگاه کانون به عنوان نهاد مرجع در تربیت کودک و نوجوان انجام می‌شود.

وی گفت: تقویت فکر و اندیشه، مهارت‌ها و سلامت ذهنی و جسمی رویکرد اصلی برنامه‌ها در این مراکز است که به صورت جذاب و گروهی طراحی می‌شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: این مراکز در حال حاضر در مرکز استان با موقعیت جغرافیایی مناطق پر جمعیت، پیش‌بینی شده است و ایجاد بخش فروش محصولات کانون (فروشگاه)، سالن مطالعه به تفکیک کودک و نوجوان و به صورت دو نوبته و حتی در روز‌های جمعه با حضور نیرو‌های جهادی پذیرای مخاطبان خود است.

حمیدی گفت:  تقویت حضور اعضای نوجوان در مراکز، فعالیت‌های گروهی با مشارکت خانواده‌ها و برنامه‌ریزی متناسب با نیاز‌های کودکان ونوجوانان در این مراکز به صورت ویژه در دستور کار قرار می گیرد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =