بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف ۴ تن چوب قاچاق و دستگیری ۹ خرده فروش

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی اخباری در زمینه بازگشت کودک گمشده به آغوش خانواده، کشف ۴ تن چوب قاچاق در بشرویه و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در طبس را مرور می کنیم.

کودک گمشده به آغوش خانواده بازگشت  

سرهنگ حسن تقی زاده، جانشین انتظامی بیرجند اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر مفقودی دختر بچه ۱۰ ساله در مراسم پیاده روی جشن عید غدیر در این شهرستان که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی بیرجند قرار گرفت. 

وی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع و بی تابی مادر و همچنین ازدحام جمعیت، مأموران با تشکیل چند تیم و تلاش گسترده برای پیدا کردن کودک، سرانجام موفق شدند دختر بچه ۱۰ ساله را پیدا و صحیح و سالم به آغوش مادرش بازگردانند. 

وی با اشاره به این که خانواده کودک گمشده از مأموران پلیس تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی کردند توصیه کرد: شهروندان به فرزندان خود یاد بدهند که امن ترین مکان و مطمئن ترین دستان برای اعتماد در هر جا و هر زمان مأموران پلیس هستند.

کشف ۴ تن چوب قاچاق در بشرویه

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه هم گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نیگنان این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان حامل چوب، مشکوک شدند وبرای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران در بازرسی از وانت نیسان، ۴ تن چوب قاچاق که فاقد هر گونه مجوز قانونی حمل بود کشف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی بشرویه با اشاره به این که قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب مراتب را سریع به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در طبس 

 سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در این شهرستان به اجرا درآمد. 

وی بیان داشت: مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و بررسی های میدانی نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وارد پاتوق ها و مخفیگاه های متهمان شدند و در بازرسی از این محل ها ۹ نفر خرده فروش دستگیر و ۲کیلو و ۸۲۵ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

سرهنگ مریمی با اشاره به این که مقابله با فروشندگان و حمل کنندگان مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد ، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا به سرشماره پیامکی۱۱۰۵۶ اعلام کنند.


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =