سهمیه کمیته امداد خراسان جنوبی ۷ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۵۳۳ میلیارد تومان اعتبار ملی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به این نهاد در استان ابلاغ  که از این رقم ۲۸۰ میلیارد تومان به استان تخصیص یافت.

وی با بیان این که این اعتبارات باید تا پایان سال جذب و به متقاضیان پرداخت شود افزود: این اعتبار برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان زیرپوشش این نهاد و متقاضیان اشتغال در ۵ دهک اول هزینه می‌شود.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان متعهد شده امسال ۷ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در سال جاری ایجاد کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ادامه داد:  از آغاز امسال ۸۱۲ متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد به ۱۵۰ نفر تسهیلات پرداخت شد.

نخعی سقف پرداخت تسهیلات اشتغال را ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود قرض الحسنه و بازپرداخت بلند مدت ۷ ساله اعلام کرد و گفت: این تسهیلات در بخش‌های مختلف صنفی، خدماتی و صنایع دستی پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: این نهاد با هدف توانمندسازی و افزایش درآمد افراد کم بضاعت علاوه بر مددجویان زیرپوشش، به ۵ دهک اول جامعه نیز تسهیلات اشتغال پرداخت می‌کند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 3 =