حمایت ۱۵۵ حامی از ۸۲۳ فرزند ایتام و محسنین خراسان جنوبی در پویش «به عشق علی(ع)»

 

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش «به عشق علی(ع)» در دهه امامت و ولایت با هدف اکرام ایتام و محسنین و ترویج سنت حسنه احسان اظهارداشت: در ۱۲ پایگاه ایجاد شده این پویش  ۱۵۵ حامی جدید ثبت نام کردند که قرار است حمایت ۸۲۳ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده بگیرند.

وی با بیان این که هم اکنون  ۳۶ هزار و ۱۲۶ حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام از فرزندان یتیم و محسنین حمایت های مادی و معنوی دارند افزود: ۹ هزار و ۹۷۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان جنوبی هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۴ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۶۳۶ فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان برای رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین گفت: از ابتدای امسال ۴ هزار و ۹۱۰ حامی، حمایت از ۱۷ هزار و ۵۹۴ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفتند.

عرب اضافه کرد: مردم استان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح مشارکت کنند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =