رفع گره از کار مردم، تکلیف همه ماست

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت،  استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار فرماندار قاینات، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کرغند اظهارداشت: این تکلیف همه ماست که برای رفع گره از کار مردم اقدام کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: ما باید از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم. 

وی، ظرفیت های اجتماعی و مسئولیت اجتماعی برخی حوزه های اقتصادی را از پتانسیل های مطلوب برای اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی عنوان کرد. 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفر چهارشنبه شب خود (۴ مرداد) به قاین و حضور در مراسم عزاداری ویژه شب تاسوعا در روستای کرغند گفت: در این سفر برخی از مسایل روستا مطرح و مقرر شد در اولین فرصت و در جلسات کارشناسی پیگیری شوند. 

قناعت به مشکل کمبود آب روستا اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب مکلف است برای رفع این مشکل، مطالعات امکان سنجی تفکیک مجتمع آبرسانی کرغند از محل منابع جدید را در اولویت برنامه های خود قرار دهد. 

وی ادامه داد: برای رفع مشکل دفع فاضلاب روستا هم بخشی از شبکه فاضلاب کرغند تا پایان شهریور ۱۴۰۳ اجرا می شود. 

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برای احداث مسجد روستا هم اعتباری تعیین می شود تا روند ساخت، شتاب گیرد. 

قناعت ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع، برای احداث این پروژه باید از ظرفیت خیران و مسئولیت های اجتماعی حوزه های اقتصادی استفاده شود. 

شایان ذکر است؛ استاندار خراسان‌ جنوبی در جریان سفر به قاین و حضور در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی روستای کرغند درخصوص مشکلات مطرح شده، قول برگزاری جلسات تخصصی را داد و امروز و در نخستین روز کاری بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا، طی نشستی با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کرغند و فرماندار شهرستان قاینات و جمعی از مدیران استانی، این موارد را پیگیری و دستورات لازم برای رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد. 

پایان پیام


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =