عبدالرزاق‌نژاد بر کرسی ریاست شورای شهر بیرجند نشست

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بیرجند که امروز با حضور اعضای شورا برگزار شد، حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق‌نژاد با کسب حداکثر آرا به‌عنوان رئیس شورا برای سال سوم دوره ششم انتخاب شد.

گفتنی است، ترکیب جدید هیئت رئیسه شورا نیز در این جلسه مشخص شد و حجت‌الاسلام عبدالرزاق‌نژاد با ۹ رأی موافق به عنوان ریاست شورا در سال جدید شورا فعالیت می‌کند.

همچنین رضا حسنی‌صفت به‌عنوان نایب رئیس، ویدا ناصری به عنوان منشی و عباس سروری به‌عنوان خزانه‌دار شورا انتخاب و معرفی شدند.

حجت‌الاسلام عبدالرزاق‌نژاد پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورا با اشاره به اینکه پیرو فرمایش امام علی (ع) پست و مقام در نگاه اسلامی هیچ ارزشی ندارد، گفت: هدف از قبول این مسئولیت تنها توجه به قانون‌مداری، اخلاق مداری، ایجاد روحیه تلاش و توسعه‌آفرینی است.

وی ایجاد جو همدلی و وحدت در مجموعه شورای شهر و در بین نمایندگان مردم را قطعا منجر به توسعه و پیشرفت شهر و توجه به خواسته‌های شهروندان عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه سیره و روش هیئت رئیسه جدید مبتنی بر دوری از افراط و تفریط است، اذعان داشت: در طول دوره ریاست و در راستای خدمت به همشهریان از تجربیات تمام اعضا استفاده خواهم کرد.

عبدالرزاق‌نژاد با تشکر و تقدیر از حسن اعتماد تمام اعضای شورا، از زحمات صادقانه و تلاش ارزشمند هیئت رئیسه قبلی تشکر و قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی شهر به‌عنوان یک پارلمان محلی از جایگاه والایی برخوردارند که می‌توانند با تعامل، همدلی و هم‌افزایی این نهاد مردمی را به جایگاه واقعی خود برسانند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 4 =