بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| جاساز۱۵۳ کیلو تریاک در پژو پارس و به مقصد نرسیدن شیرخشک های قاچاق

خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزئیات اخبار با عنوان جاساز ۱۵۳ کیلوتریاک در پژو پارس، پسر بچه گمشده به آغوش خانواده اش بازگشت، احشام قاچاق توسط پلیس مهار شد، شیرخشک های قاچاق به مقصد نرسید و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طبس قرار می گیریم.

جاساز ۱۵۳ کیلوتریاک در پژو پارس  

 سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو ، ۱۵۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد. 

پسر بچه گمشده به آغوش خانواده اش بازگشت  

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه هم گفت: پسر بچه ای ۳ ساله با نگرانی و اضطراب به ماموران راهور مستقر در میدان امام(ره) این شهرستان مراجعه و اعلام داشت از مادرش در شلوغی جمعیت جدا  شده و وی را گم کرده است. 

وی افزود: مأموران ابتدا کودک را به آرامش دعوت کرده و پس از انجام تحقیقات و بررسی های میدانی مشخص شد این کودک در حوالی بازار از مادرش جدا شده است و در خیابان ها سرگردان بوده که در نهایت به ماموارن راهور مراجعه کرده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه بیان داشت: گشت پلیس راهور بعد از یک ساعت پیگیری و تلاش بی وقفه، مادر این کودک را حوالی بازار سنتی شهرستان رویت کردند و پسر بچه صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانده شد. 

احشام قاچاق توسط پلیس مهار شد  

 سرهنگ هادی سیلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه نیز اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۷۰ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی بوده کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

شیرخشک های قاچاق به مقصد نرسید 

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم  گفت: ماموران انتظامی یگان امداد بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

 وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از کامیون ۶ تن و ۱۸۰ کیلوگرم شیر خشک و ۲ تن و ۳۹۰ کیلوگرم پنیر قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طبس 

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در شهرستان طبس اجرایی شد. 

وی بیان داشت: مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و بررسی های میدانی مکان های جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی محل های شناسایی شده را بارزسی که در نهایت، ۱۱ خرده فروش و متهم مواد مخدر دستگیر و ۱۹کیلو ۶۴۱ گرم انواع مواد افیونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 10 =