پیش ثبت نام ۲۴۶ نفر از خراسان جنوبی در سامانه جامع انتخابات

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی سلیمی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از پیش ثبت نام ۲۴۶ نفر در سامانه جامع انتخابات تا پایان روز پنجم ثبت نام ها در استان خبر داد و  به تشریح آخرین آمار پیش ثبت نام اخذ شده از سامانه جامع انتخابات در خصوص پیش ثبت نام متقاضیان تا پایان روز جمعه پرداخت. 

وی تصریح کرد: روز اول ۴۹ نفر، روز دوم ۵۷ نفر، روز سوم ۵۹، روز چهارم ۴۰ نفر و روز پنجم ۴۱ نفر و در جمع ۲۴۶ نفر نسبت به پیش ثبت نام در سامانه جامع انتخابات اقدام کرده اند.

به گفته دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی سهم مردان از این تعداد  ۲۲۱ نفر و زنان ۲۵ نفر است. 

مدیرکل سیاسی استانداری در خصوص میزان تحصیلات افرادی که به ثبت نام اقدام کرده اند گفت: آمار افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد با  رقم ۱۶۷ نفر از دیگر مقاطع تحصیلی پیشی گرفته اند. 

سلیمی متذکر شد: افراد دارای تحصیلات دکتری ۴۰ نفر، لیسانس ۲۳ نفر، حوزوی ۱۴ نفر و فوق دیپلم ۲ نفر هستند.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۱۰۵ نفر و در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۶۹ نفر موفق به ثبت نام شده اند.

به گفته سلیمی در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه ۴۳ نفر و در حوزه نهبندان و سربیشه نیز  ۲۹ نفر نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کرده اند.


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 13 =