بسته خبری پلیس خراسان جنوبی| از کمک‌رسانی پلیس تا انهدام باند سارقان

خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ سرهنگ کاظم صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت‌ها و با هدف کاهش و مهار جرائم به‌ویژه سرقت‌های خشن و به‌منظور  تامین آسایش و امنیت عمومی، طرح مقابله با سارقین به مدت سه روز در سطح استان اجرایی شد.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی در طول اجرای طرح مقابله با سارقان خشن علاوه بر کشف ٣ فقره پرونده سرقت‌های خشن؛ ٣٩ فقره پرونده سایر سرقت‌ها از قبیل منزل و اماکن دولتی و خصوصی و…. کشف و در این رابطه ٣٠ نفر مالخر و سارق دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی صورت گرفته و با توجه به شواهد موجود و ارائه مستندات مربوطه به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انهدام باند سارقان سوخت خودروها و کشف ٢٠ فقره سرقت در بیرجند

احمد رضاکارگر فرمانده انتظامی بیرجند اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سوخت خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ١٣ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ٢ نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهمین ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ٢٠ فقره سرقت اعتراف کردند.

کارگر با اشاره به اینکه در بازجوئی‌های تخصصی و پلیسی از سارقین دستگیر شده، یک نفر مالخر شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: متهمین دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۴ خرده فروش موادمخدر در بشرویه

سرهنگ نصرالله طاهری فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بشرویه به‌منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با مصرف کنند گان و توزیع کنند گان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌ خیز را اجرایی کردند.

وی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: ماموران در این عملیات پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و مقادیری مواد مخدر و ۴ نفر خرده فروش را دستگیر کردند.

کمک‌رسانی پلیس مهربان به یک شهروند در بشرویه

سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: مامور پلیس راه شهرستان بشرویه هنگام گشت‌زنی در محور بشرویه- طبس، شهروندی به همراه خانواده که خودروی وی دچار نقص فنی شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

وی افزود: مامور پلیس راه در این خصوص با توجه به گرمای شدید هوا، با وسایل در اختیار نسبت به رفع نقص و راه‌اندازی خودروی این شهروند اقدام کردند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی ضمن اشاره به کمک‌رسانی به شهروند و راه‌اندازی خودروی وی توسط مامور پلیس راه تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه پلیس، خوشحالی و تقدیر و تشکر راننده و سرنشینان خودرو را نیز به‌دنبال داشت.

پایان پیام/س


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =