انصراف ۴ داوطلب مجلس خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی امشب به رسانه ها اعلام کرد: از مجموع ۲۴۵ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، ۴ نفر در همین مراحل اولیه انصراف خود را اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه  ۱۶۰ نفر تأیید صلاحیت شده اند، تصریح کرد: عدم تأیید صلاحیت شده ها ۲۸ نفر و عدم احراز صلاحیت شده ها نیز ۵۳ نفر هستند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی به تفکیک شرایط داوطلبان در حوزه های انتخابیه استان پرداخت و گفت: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف از مجموع ۹۸ نفر داوطلبی که ثبت نام خود را نهایی کرده بودند، ۵۳ نفر تأیید صلاحیت شده اند.

سلیمی ادامه داد: عدم تأیید صلاحیت شده ها ۱۰ نفر، عدم احراز صلاحیت شده ها ۳۳ نفر و انصراف داده ها نیز  ۲ نفرهستند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه ۵۲ نفر ثبت نام خود را نهایی کرده بودند، گفت: آمار تأیید صلاحیت شده های این حوزه انتخابیه ۳۶ نفر، عدم تأیید صلاحیت شده ها ۸ نفر، عدم احراز صلاحیت شده ها ۶ نفر و انصراف داده ها ۲ نفر اعلام شده است. 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری درخصوص حوزه انتخابیه فردوس ،طبس، سرایان و بشرویه نیز گفت: از مجموع  ۶۵ داوطلب این حوزه انتخابیه، صلاحیت ۵۷ نفر تأیید شده است. 

سلیمی افزود: در این حوزه انتخابیه، صلاحیت یک نفر تأیید نشده و ۷ نفر نیز در شمار عدم احراز صلاحیت شده ها قرار گرفته اند. 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه نیز از مجموع ۳۰ نفر داوطلبی که ثبت نام خود را نهایی کرده اند، آمار عدم احراز صلاحیت شده ها ۷ نفر گزارش شده است. 

به گفته وی تأیید صلاحیت شده ها در این حوزه انتخابیه ۱۴ نفر و عدم تأیید صلاحیت شده ها نیز ۹ نفر هستند.

خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی دارای ۴ کرسی است.

پایان پیام/

 

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =