ورود دادستان به تصادفات بولوار پیامبر اعظم (ص) مرکز خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: بولوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند به دلیل بی توجهی برخی رانندگان به قانون از نظر تصادف رانندگی در وضعیت بحرانی قرار گرفته و متاسفانه در تصادفات این بولوار تعداد زیادی از شهروندان غیرمقصر و عاباین پیاده دچار خسارت های مالی ‌و جانی شده اند.

وی گفت: اغلب رانندگان قوانین رانندگی را در این بولوار رعایت می کنند اما با توجه به اینکه این بولوار یک معبر اصلی است و برخی آن را با کمربندی اشتباه می گیرند و از طرفی به دلیل کمبود سیستم های کنترل هوشمند تخلفات برخی رانندگان از حداکثر سرعت مقرره در این بولوار که ۶۰کیلومتر است تخطی می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: براساس دستور دادستان  مرکز استان، از این بعد خودروهای دارای سرعت ۶۰ تا ۸۰کیلومتر جریمه و از ۸۰کیلومتر به بالا علاوه بر جریمه تا یک هفته به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ عباسی همچنین تاکید کرد:چنانچه سرعت خودرویی بالای ۱۰۰کیلومتر باشد راننده در زمان توقیف خودرو در پارکینگ باید در کلاس های آموزشی که به همین منظور برگزار خواهد شد شرکت کند.

وی در پایان از رانندگان خواست به منظور کاهش تصادفات و خسارت های آن، سرعت مقرره را رعایت کنند.

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =