راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در همه نقاط خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب  اسلامی خراسان جنوبی امروز در چهارمین جلسه برنامه ریزی این ستاد  ضمن تشکر از تلاش و اهتمام اعضای ستاد دهه فجر در برنامه ریزی و بزرگداشت شایسته این ایام الله اظهارداشت: امسال دهه مبارک فجر با اعیاد رجبیه به ویژه عید سعید مبعث به عنوان بزرگترین عید تاریخ بشریت تقارن یافته است و به درستی  ۲۲ بهمن تکرار و احیای عید سعید مبعث است  و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) انقلاب ما همان اسلام و اسلام همان انقلاب ماست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: روح کلی مراسمات این دهه به ویژه یوم الله ۲۲ بهمن باید محبت، صمیمیت، مهرورزی، جشن، نشاط، سرور و شادی بوده باشد. 

وی  در ادامه گفت: در این مناسبت مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  باید جنبه مردمی بودن مراسم با حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان برجسته شود و با ابتکارات، نو آوری و استفاده حداکثری از ظرفیت های مختلف برای مردمی سازی مراسم بهره برداری شود.

همچنین شخصیت های اثرگذار و قهرمانان ملی و استانی به عنوان الگو برجسته شوند تا روح این مراسم که بر اساس معنویت شکل گرفته و هدف الهی را در پیش دارد به صورت کامل تحقق یابد.

حجت الاسلام و المسلمین مشرفی از برگزاری مراسم میهمانی لاله ها همزمان با سراسر کشور در تمامی نقاط استان خبر داد و اضافه کرد: این مراسم در سطح استان همزمان با سراسر کشور ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۹ بهمن برگزار خواهد شد.

به گفته وی این مراسم در شهر بیرجند به صورت همزمان در قطعه یک و دو گلزار شهدا با محوریت قطعه یک برگزار خواهد ش و همینطور مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای اهل سنت نیز به نمایندگی از کشور در روز یادشده در شهر اسدیه شهرستان درمیان برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی نیز ۲۱ بهمن ماه، ساعت ۲۱:۰۰ به یاد بانگ الله اکبر مردم انقلابی سال ۵۷ و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تمام نقاط استان و با محوریت مساجد، بقاع متبرکه و پشت بام ها انجام خواهدشد.

به گفته مشرفی و شروع مراسم در بیرجند ساعت ۱۹:۳۰  در محل امامزادگان باقریه خواهد بود که با گلبانگ الله اکبر و نورافشانی خاتمه خواهد یافت.

رئیس ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در پایان از برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم جشن  مردمی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم بصیر و همیشه در صحنه، در اقصی نقاط استان خبر داد و گفت: راهپیمایی مر کز استان نیز انشاء الله  روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهداء به سمت میدان قدس برگزار می شود.

پایان پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =