آیت الله شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق به نظام و ولایت

آیت الله شهید رئیسی خدمتگزاری صدیق به نظام و ولایت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی  در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  و همراهانشان گفت: آیت الله رئیسی شخصی مردمی، متواضع و خدمتگزاری صدیق به نظام و،ولایت و مردم بود.

امام جمعه موقت بیرجند  برترین تقوا را حراست از پیوند عمیق بین امامت و ولایت دانست و افزود:  غفلت در مسیر ولایت و امامت گناه است و نباید ولی خدا را فراموش کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان توطئه کردند تا از حرارت عاشورایی تشییع رئیس جمهور شهید کم کنند، افزود: حضور باشکوه مردم برای دشمنان پیام‌های زیادی داشت که از جمله آن لزوم مبارزه با ظالم و ظلم‌ستیزی است، چراکه این باعث ماندگاری در قلب‌ها می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شناساندن مسیر درخشنده و نورانی خدمت به مردم و انتخاب همین مسیر توسط مردم وظیفه امروز ما است، گفت: حرکت‌های شورآفرین و حماسی فتنه‌ها را می‌خواباند، اما کفایت نمی‌کند، چون ریشه فتنه‌ها هنوز وجود دارد و نباید غفلت کرد و باید با بصیرت در این زمینه هوشیار باشیم.
وی با اشاره به حرکت کند روند پیشرفت کشور طی هشت سال دولت قبل و دو سال آخر دولت دهم، گفت: این مسیر را مردم با حضور خود در انتخابات تغییر دادند و با انتخاب، دقت و با بصیرت خود شهید آیت الله رئیسی را انتخاب کردند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک امانت بزرگی است که تاکنون به خوبی توسط ملت حفظ شده و خواهد شد، افزود: در ادامه هم باید چشم و گوشمان  به لسان رهبر معظم انقلاب باشد.
وی گفت:  با بصیرت و هوشیاری در اوج اتحاد و همدلی باید امانت بزرگ انقلاب اسلامی را در انتخابات پیش‌رو به کسی از جنس خادم ملت همچون شهید آیت الله رئیسی بسپاریم.
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی سطحی از مسئولیت‌پذیری را در جلوی چشم ملت گذاشت، افزود:  با انتخاب رئیس جمهوری همچون شهید آیت الله رئیسی دوباره سیلی محکمی بر پیکره استکبار داخلی و خارجی خواهیم زد.

گفتنی است قبل از برگزاری نماز جمعه بیرجند، مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همراهانشان  باحضور حجت الاسلام زمانی عضو هیات علمی جامعه المصطفی قم و مردم و مسئولان در محل مصلای المهدی (ع} بیرجند برگزار شد. 

 


منبع خبر: صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =