زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در خراسان‌جنوبی ایجاد شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: ما باید فضای امید را برای سرمایه‌گذار در استان فراهم کنیم و زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،وجه‌الله خدمتگزار در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از مباحثی که در استان پیگیر هستیم استفاده از توانمندی بخش خصوصی و پیگیری مربوط به توسعه و عمران استان است.

وی با بیان اینکه ما باید با امکاناتی که در دولت تعریف شده است مسائل استان را در توسعه و عمران به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: باید جلساتی با بخش خصوصی گرفته شود تا بتوانیم از این بخش برای توسعه استان بهره‌ بگیریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اعضای شورای گفت‌و‌گوی دولت با بخش خصوصی استان در نخستین جلسه انتخاب می‌شوند، یادآور شد: اعضایی که انتخاب می‌شوند باید با جدیت در جلسات حضور پیدا کنند و دستور کار جلسات را پیگیری کنند.

خدمتگزار با اشاره به ورود دانه‌های روغنی با کیفیت پایین‌تر به استان ادامه داد: باید با ابلاغ به وزیر مربوطه از ورود کالاهای غیرمرغوب به استان جلوگیری کنیم تا کشاورزان بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: ما باید فضای امید و شادابی را برای سرمایه‌گذاران در استان فراهم کنیم و زیرساخت‌های لازم را در این زمینه در استان ایجاد کنیم.

خدمتگزار گرفتاری‌های بخش خصوصی را زیاد دانست و اضافه کرد: از طریق صدا و سیما و سایت‌های خبری مردم را در جریان تسهیلاتی که برای سرمایه‌‌گذاری در نظر گرفته می‌شود، قرار دهید.

وی با بیان اینکه برخی از مصوبات دولت برای استان‌های کمتر توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: تمام استان به جز بیرجند و قاینات شهرستان‌های کمتر توسعه یافته محسوب می‌شوند و ما در تلاش هستیم تا تمام استان کمتر توسعه یافته تلقی شود تا از امکاناتی که مقنن پیش‌بینی کرده استفاده کنیم.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =