آموزش و پرورش خراسان جنوبی۳۰ ویژه برنامه در دهه فجر برگزار می‌‌کند

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی توسط اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،علی‌اصغر موسوی‌کیا ظهر امروز در پنجمین نشست کمیته اجرای بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر یادآور وحدت ملی و اقتدار ملت با رهبری آگاهانه امام خمینی(ره) است، گفت: برای هرچه پر نشاط برگزار شدن جشن‌های دهه مبارک فجر با مشارکت تمامی فرهنگیان و دانش‌آموزان خراسان جنوبی باید تلاش شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی همه سال آموزش و پرورش در کشور در ایام الله دهه فجر برگزار می‌کند نواختن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن است.

موسوی‌کیا بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در سرایان و نهبندان، برگزاری نشست‌های بصیریت فرهنگیان خراسان جنوبی، برگزاری مجمع بسیج فرهنگیان و تکریم از فعالان فرهنگی انقلابی در استان از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش دردهه فجر است.

وی به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: در این روز باشکوه دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی نیز در حمایت از ولایت فقیه در راهپیمایی حضور می‌یابند.

وی دهه مبارک فجر را تعظیم شعائر انقلاب دانست و گفت: باید در نگهداشت و برگزاری باشکوه این دهه مبارکه تلاش کنیم.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + پنج =