۱۲ روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار شدند

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۱۲ روستای استان در دهه فجر امسال از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،فرشید دشتی اظهار داشت: ۵ روستای شهرستان قاینات، ۵ روستای شهرستان بیرجند و ۲ روستای شهرستان طبس در ایام‌الله دهه مبارک فجر به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شدند.

وی افزود: در حال حاضر گازرسانی به تعداد ۲۱ روستای دیگر شهرستان قاینات در دست اقدام است که با بهره‌برداری از این روستاها جمعیت روستایی گازدار تحت پوشش این شهرستان به ۶۴ درصد می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی مشخصات پروژه افتتاح گازرسانی به روستاهای شهرک قدس، گل گنج، خشک، برکوک و جینان را اجرای ۶۷ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع، احداث و نصب ۳ ایستگاه تقلیل فشار، احداث و نصب یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب  ۷۰۰ علمک عنوان کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹.۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

دشتی همچنین با اشاره به گازدار بودن شبکه گاز در این روستاها ضمن اعلام لزوم هماهنگی با اداره گازشهرستان در هنگام حفاری مردم را به توجه به رعایت موارد ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی دعوت کرد.

وی بیان کرد: برای گازرسانی به ۵ روستای بیرجند و ۲ روستای طبس نیز ۵۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، ۳ ایستگاه تقلیل فشار، ۴۶۹ انشعاب گاز با اعتباری بالغ بر ۴۵.۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 18 =