جشنواره خاطره‌نویسی”مسجد پایگاه انقلاب اسلامی” در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

جشنواره سراسری خاطره‌نویسی”مسجد پایگاه انقلاب اسلامی” به میزبانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،حجت‌الاسلام و المسلمین رمضان زاهدی اصل صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند در مورد قیام ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی، دهه فجر، خاطرات سالروز ورود امام راحل (ره) و ایام مبارزات انقلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو رده سنی نوجوانان ۱۰- ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به همراه فرم مشخصات فردی تا تاریخ ۸ اسفند به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به آدرس بیرجند، میدان آزادی، بلوار جوادیه، انتهای خیابان وحدت امامیه ۶ ارسال کنند.

رئیس دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و دبیرخانه مساجد استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این بخش به منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با وقایع دوران انقلاب اسلامی و نگهداشتن یاد و خاطره وقایع انقلاب ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

زاهدی اصل رعایت زمان و مکان خاطره و همچنین استناد و بهم پیوستگی وقایع و حوادث در نگارش را از شرایط آثار ارسالی به جشنواره دانست.

وی بیان کرد: لازم نیست خاطره توسط توسط صاحبان خاطره نگاشته شده باشد و سایر افراد هم می‌توانند خاطرات را مکتوب و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که در این صورت ذکر مشخصات صاحبان خاطره الزامی است.

رئیس دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه آثار پیش از این نباید در کتاب یا مجموعه مستقلی چاپ شده باشند، گفت: خاطرات باید در حداقل یک صفحه و حداکثر ۳ صفحه A4  و به صورت تایپ شده و به همراه لوح فشرده فایل مربوطه به دبیرخانه ارسال شود.

زاهدی اصل افزود: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =