توزیع بیش از ۱۵ میلیون لیتر بنزین در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: بیش از ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروز در سطح استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،علی اصغر اصغری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از ۱۵ میلیون لیتر بنزین موتور در سطح استان توزیع شده است.همچنین طی این بازه زمانی یک‌میلیون و ۴۱۰ هزار کیلوگرم سوخت پاک (CNG) در سطح استان خراسان جنوبی توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی افزود: علاوه بر این عرضه سوخت هوایی (ATK) به ناوگان هوایی توسط مراکز سوختگیری هواپیمایی بیرجند و طبس در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۵ درصدی برخوردار بوده است. در سال گذشته بیش از یک‌میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان مصرف شده است که نسبت به سال ۹۲ یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در همین بازه زمانی بیش از ۲۶ میلیون کیلوگرم گاز CNG  در سال  سال ۹۳ مصرف شده است، گفت: این میزان نسبت به سال ۹۲ رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی به وجود ۶۸ باب جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز در استان اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین ۲۲ باب جایگاه CNG و ناوگان نفت‌بری مشتمل بر ۲۰۰ دستگاه نفتکش توزیع فرآورده‌های نفتی استان را بر عهده دارد.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 18 =