به بخت خودم لگد زدم

زندگی خیلی خوبی داشتم ولی قدر این همه نعمت را نفهمیدم و به بخت خودم لگد زدم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، شوهرم کارمند یکی از ادارات بود و با حقوق اندکی که می گرفت صاحب همه چیز شدیم و زندگی بسیار خوبی داشتیم که سر و کله دوست پسر دوران مجردی ام پیدا شد.

بعد ازدواجم مدتی از او بی خبر بودم و به خاطر اینکه محبت زیادی به من داشت دوست داشتم باز هم در کنارم باشد و بتوانم حضور او را در زندگی خودم داشته باشم.

مدتی از روابطمان می گذشت و من بار ها به بهانه های مختلف به دیدنش می رفتم و چندین بار جواب مثبت به نیازهای او دادم؛دور از چشم همسرم گوشی تلفن همراه و خط جدیدی در منزل پنهان داشتم و با او از طریق فضای مجازی در ارتباط بودم.

اینقدر غرق در کثافت و دنیای خیالی خودم شده بودم که دیگر قادر نبودم به زندگی و تربیت فرزندم برسم و از طرفی با برخورد و رفتارهای تند و شدید شوهرم همراه شدم و تصمیم گرفتم به خاطر این رابطه از شوهر و خانواده ام بگذرم؛لذا از منزل فرار کردم و مدتی را در یک مکان خلوت با او زندگی می کردم.

طلاهای خودم را فروختم و به حسابش واریز کردم و بیشتر اوقات پول توجیبی او را من پرداخت می کردم؛اکنون متوجه شدم دور از چشم من ازدواج کرده و جواب تلفن های من را به هیچ وجه نمی دهد.

واقعا از خودم متنفر شدم که چرا؟؟ و به چه قیمتی دست به چنین کاری زدم و اینطور با زندگی خودم بازی کردم

من به بخت خودم لگد زدم… نمی دانم با چه رویی به زندگی برگردم و چطور از همسرم طلب بخشش کنم.

نظر کارشناس مرکز مشاوره:

وقتی زندگی مشترک شروع می‌ شود، زن و مرد هر یک به نوبه ‌ی خود آگاهانه یا ندانسته متعهد می ‌شوند که برای ایجاد و داشتن زندگی مشترک شاد و پرطراوت در کنار هم تلاش کنند.

در زندگی مشترک، هر چند خیلی از عوامل بیرونی را نمی ‌توان کنترل‌ کرد و هم ‌چنین برای بسیاری از زوج‌ ها، انتخاب و برداشت‌ از رویدادهای پیرامون،ناآگاهانه و ناهوشیارانه است اما: زوج‌ هایی که دارای آگاهی و مهارت‌ های لازم هستند و می ‌توانند بر ذهن خود مدیریت ‌کنند، باورهای مثبت را جایگزین باورهای منفی می ‌کنند و در بیش‌تر موارد از مسائل، آگاهانه و هوشیارانه برداشت مثبت می ‌نمایند و رابطه ‌ی زناشویی خود را رضایت ‌بخش‌ تر و جذاب ‌تر و بالنده ‌تر می ‌سازند.

زوج‌ های موفق معتقدند که باورها، اندیشه‌ ها، گفتار و رفتارشان را خود انتخاب می ‌کنند و همه ‌ی عملکردهای ‌شان، بازتاب انتخاب ‌های درست یا اشتباه و آگاه یا ناآگاه خودشان است.

آنان عقیده دارند که کیفیت زندگی مشترک و زناشویی ‌شان، همان ‌چیزی‌ است که یا خواستار آن بوده و یا زیربار آن رفته‌اند و مسئولیت آن را برعهده‌‌ گرفته و نتایج مربوطه را می‌ پذیرند و درصورت اشتباه، اقدام به جبران آن می ‌کنند.

اگر در یک ارتباط زن شوهری مسیرهای انتخابی، مثبت، سازنده و درست باشد، و به احساس‌ ها، گفته ‌ها و نیازهای هم توجه کنند، در هر شرایطی مسئولیت‌ پذیر باشند، رفتار همدلانه و عاشقانه ‌ای با هم داشته باشند، و نیز با حفظ حرمت همدیگر و با انعطاف‌ پذیری و صداقت، درخواست ‌ها و پیشنهادهای را درجهت بهتر ساختن زندگی مشترک ارائه دهند، بهتر در برابر موانع و مشکلات مسئولانه و با جدیت اقدام خواهند نمود و با صراحت و روراستی، اندیشه ‌ها و احساس‌ های خود را بیان و همدیگر را بهتر درک می نمایند.

منبع: پایگاه خبری پلیس ایران- گروه استان ها-خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =