عده‌ای در خارج از کشور گرداننده‌های اصلی فتنه بودند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عده‌ای در خارج از کشور گرداننده‌های اصلی فتنه و طراحان اصلی براندازی نظام بودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: فتنه ۸۸ محصول انحراف چند ساله بود و نگاه اشرافی‌گری به مسؤولیت و نفوذ اشرافیت‌گری در برخی از مسؤولان بود.

وی افزود: فراموش کردن آرمان‌های انقلاب و امام سبب شد فتنه‌گران به آرمان‌ها پشت کنند، نگاه به جهان و وابستگی به آمریکا دست به دست هم داد تا فریب خورده و فتنه ۸۸ به وجود بیاید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: عده‌ای از عوامل فتنه کسانی بودند که بر خلاف قانون فرماندهی می‌کردند، این افراد کسانی بودند که قبل از ایجاد شدن فتنه از شخصیت‌های انقلاب و نظام بودند.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: عده‌ای در خارج از کشور گردانندگان اصلی فتنه و به‌عنوان طراحان اصلی براندازی نظام بودند هر‌چند همواره با سد آهنین و دیوار محکم ایران مواجه می‌شدند.

وی با بیان اینکه بیداری و بصیرت مردم شرط اصلی بقای اسلامی و انقلاب است، تاکید کرد: نسبت به خطایی که در جامعه وجود دارد ما مسؤول هستیم، برخی در این میان که تریبون در اختیار داشتند و قدرت در حوزه نفوذ اجتماعی و سیاسی داشتند ساکت بودند و چون در یاری و همراهی رهبر و امام جامعه کوتاهی کردند مقصر هستند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حماسه ۹ دی را حرکت انقلابی مردم در حمایت از رهبری و ولایت خواند و خاطرنشان کرد: انقلاب برخواسته از اسلام است، تمام این اتفاقات، قیام‌ها و راهپیمایی‌ها منشأ دینی دارد و مردم قیام را به خاطر خدا انجام می‌دهند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه نگاه مردم و مسؤولان باید به خدا باشد نه به کدخدا، اظهار کرد: در مباحث روز هیچ آبی از آمریکا برای کشور گرم نمی‌شود، کسانی که دلخوش وعده‌ها و کمک‌های آمریکا هستند بدانند آمریکا همه را به تمسخر می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه وجود مردم در صحنه ریشه دینی دارد، افزود: باید سعی کنیم خدا و اسلام برای ما در خدمت‌رسانی معیار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =