۱۶ طرح عمرانی و خدماتی در سربیشه افتتاح شد

بیرجند – ایرنا – همزمان با سومین روز هفته دولت ۱۶ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در شهرستان سربیشه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سربیشه روز یکشنبه در مراسم افتتاح این تعداد طرح گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر در بخش های مود، درح و مرکزی شهرستان سربیشه از مزایای آنها برخوردار شدند.
غلامرضا فراشی، افتتاح بوستان روستایی، بهسازی و سنگ فرش معابر روستایی، افتتاح طرح های اشتغالزایی کمیته امداد، کارگاه های تولید روستایی، آبرسانی به روستاها، آسفالت راه روستایی و ساختمان دهیاری و غسالخانه را از مهمترین طرح های افتتاحی در این شهرستان عنوان کرد.
وی گفت: در مجموع هفته دولت امسال ۷۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان در شهرستان سربیشه به بهره برداری می رسد که هفت هزار و ۶۰۰ خانوار از مزایای این طرح ها برخوردار می شوند و ۲ هزار و ۲۴۸ شغل در شهرستان تثبیت و ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۹ طرح عمرانی با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز می شود.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و ۲۵۱ کیلومتر مربع وسعت در فاصله ۶۶ کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
۷۵۵۶*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =