دیه جوان برای ساخت سالن ورزشی اهدا شد

بیرجند – ایرنا – دبیر مجمع خیرین ورزش یار استان خراسان جنوبی گفت: خانواده جوان متوفی اهل روستای قومنجان دیه فرزندشان را برای ساخت سالن ورزشی در این روستا اختصاص دادند.

جعفر علی آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ولی دم مرحوم قومنجانی که بر اثر تصادف فرزند جوان خود را از دست داده بود، یک میلیارد ریال از مبلغ دیه را برای اجرای فاز اول سالن ورزشی روستای قومنجان به نام فرزندش اختصاص داد.
وی اظهار داشت: این فرد نیکوکار علت مشارکت در ساخت سالن ورزشی در روستای قومنجان را نبود سالن ورزشی برای استفاده نسل جوان دانست.
دبیر مجمع خیرین ورزش یار خراسان جنوبی بیان کرد: با این اقدام پسندیده خانواده متوفی، مراسم کلنگ زنی این سالن در چند روز آینده با حضور مسئولان ورزش و جوانان استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: این سالن در زمینی متعلق به ورزش و جوانان توسط خیرین محلی، دهیاری و شورای روستای قومنجان احداث خواهد شد.
علی آبادی افزود: با انجام این کار خیرخواهانه زمینه ماندگاری بیشتر نوجوانان و جوانان در روستا فراهم و سبب جلوگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی می شود.
مجتبی قومنجانی ۲۷ ساله در اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.
روستای قومنجان با جمعیتی حدود یکهزار و ۴۰۰ نفر در قالب حدود ۳۳۰ خانوار، متصل کننده سه راه اصلی قاین، سرایان و آرین شهر بوده که فاصله هر کدام از این شهرها از قومنجان حدود ۴۵ کیلومتر است.
۷۵۵۷*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =