ورزش کارمندان مغفول مانده است

بیرجند – ایرنا – معاون مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش کارمندان مظلوم و مغفول واقع شده و این مظلومیت به این دلیل است که مورد حمایت واقع نشده اند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا علی اکبر سلیمانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان مرحله کشوری مسابقات کارکنان دولت در بیرجند افزود: امیدواریم به زودی کارمندان ورزشکار، سالم و با نشاط داشته باشیم و برای این منظور همه دستگاه ها با هم افزایی و استفاده از ظرفیت یکدیگر زمینه توسعه ورزش کارمندان را فراهم آورند.
وی اظهار داشت: اقشار مختلف مانند نیروهای مسلح و آموزش و پرورش در حوزه ورزش برای خود برنامه دارند اما بیشتر دستگاه های دولتی در این حوزه مغفول مانده اند و باید از یک درصد بودجه که قرار است برای ورزش کارمندان باشد، به درستی استفاده شود.
معاون مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم ایران مردمی خونگرم هستند و انتظار دارند وقتی وارد اداره های دولتی می شوند از توانمندی کارمندان که روحیه نشاط و سرزندگی دارند به خوبی استفاده کنند.
وی افزود: شادابی و نشاط به افزایش طول عمر کمک می کند چون فرد بانشاط همیشه روان و جسم سالم دارد.

** ۸ رشته ورزشی برای کارمندان دولت مشخص شد
سلیمانی تصریح کرد: هشت رشته سال گذشته برای کارمندان دولت در نظر گرفته شد که دستگاه های سراسر کشور از این برنامه ها حمایت کافی داشته باشند و مدیران به ورزش کارمندان اهمیت دهند.
وی گفت: امیدواریم با شیوه مدیریتی جدید که در کشور حاکم شده، دستگاه های دولتی با همکاری یکدیگر ورزش استان های کشور را متحول کنند و از ظرفیت هایی که داریم به نحو شایسته استفاده کنیم.
معاون مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تبریک ولادت امام هادی (ع) و روز کارمند افزود: امیدواریم در این اعیاد که در کنار هم قرار می گیریم زمینه تحول و توسعه ورزش کشور را فراهم کنیم.
وی بیان کرد: ورزش محلات و اصناف هم باید در استان راه اندازی شود و از برنامه های آینده وزارت ورزش و جوانان است.
در این آیین از ۱۳ نفر ورزشکار تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند شامل بازیکن، مربی و سرپرست تجلیل شد.
تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی بیرجند سال گذشته در مسابقات کارکنان دولت رتبه سوم کشوری را کسب کرد.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =