هفت خودرو حمل زباله به دهیاری های خراسان جنوبی تحویل شد

بیرجند- ایرنا- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، هفت دستگاه خودرو حمل زباله نیمه سنگین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان به دهیاری های استان تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی روز دوشنبه در حاشیه تحویل این خودروها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی هر دستگاه یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال بوده که در مجموع ۸ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برای خرید این خودروها هزینه شده است.
عالیه خواجوی ادامه داد: خودروهای مذکور به دهیاری های حاجی آباد بیرجند ، شاهرخت زیرکوه، دوست آباد سرایان، کریت طبس، پهنایی قاین و خوانشر نهبندان تحویل شد.
وی همچنین از تحویل ۳۶۶ قلم تجهیزات آتش نشانی به پایگاه های روستایی استان خبر داد و گفت: این تجهیزات بین ۱۱ پایگاه آتش نشانی روستایی توزیع شده است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، کپسول اکسیژن و CO2 ، لباس، چکمه، کلاه و دستکش عملیاتی را از جمله این اقلام ذکر کرد و افزود: برای کل این تجهیزات ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل ماده ۴۱ قانون مالیات بر ارزش افزوده هزینه شده است.
وی یادآور شد: تجهیزات بین پایگاه های روستایی غنی آباد بشرویه، مرک و خنگ بیرجند، معصوم آباد و خور خوسف، درمیان و گسک شهرستان درمیان، دوست آباد سرایان، دهنو طبس، کرغند قاینات و نهبندان توزیع شد.
۹۸۹۳ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یازده =