استکبار جهانی اقتصاد ایران را نشانه گرفته است

بیرجند – ایرنا – جانشین فرمانده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز استکبار جهانی اقتصاد ایران را نشانه گرفته است لذا باید با تکیه بر ایمان، مجاهدت و مدیریت انقلابی، دشمن را در این حوزه هم ناکام بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا سردار مجید رضا حسن زاده روز چهارشنبه در مراسم اهدای ۲۰۰ فقر جهیزیه به زوج های جوان خراسان جنوبی در بیرجند افزود: هدف استکبار مقابله با نظام است چون بیداری ملت ها توسط انقلاب اسلامی ایجاد شده، صحنه های بین المللی را برای استکبار تنگ کرده است.
وی با تاکید بر اینکه اگر به خود اتکا و از خارج مرزها قطع امید کنیم بهترین وضعیت را داریم یادآور شد: در نیروی زمینی سپاه در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی استقرار پیدا کرده است.
جانشین فرمانده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: این قرارگاه با هدف ایجاد امنیت پایدار و اشراف اطلاعاتی بویژه موضوع مردم یاری و محرومیت زدایی مورد توجه است.
وی اظهار داشت: باید توجه به زیرساخت ها شود، در خراسان جنوبی در بحث بندهای خاکی، آبخوان داری و آبخیزداری کارهای خوبی انجام شده است.
سردار حسن زاده تصریح کرد: تاکنون هشت بند خاکی در روستاها و شهرهای مرزی احداث شده و تا پایان سال جاری ایجاد تعداد قابل توجهی از این بندها در دستور کار است.
جانشین فرمانده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید از نزولات آسمانی حداکثر بهره برداری شود تا امید در دل روستاییان ایجاد شده و از مهاجرت به شهرها صرف نظر کنند.
وی افزود: این قرارگاه در بحث مسکن در سال ۹۶ تعداد ۴۰ واحد مسکونی را احداث و ۲۰۰ واحد را بهسازی کرده است.
سردار حسن زاده تاکید کرد: امیدواریم با هماهنگی بین سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان قدس رضوی اقدامات ارزشمندی انجام شود.
وی گفت: ۱۱۵ هزار بسته لوازم التحریر برای توزیع در کل کشور آماده شده که ۳۰ هزار بسته برای خراسان رضوی و جنوبی در نظر گرفته شده است.
جانشین فرمانده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش افزود: انقلاب اسلامی عزت آفرین است و این عزت و افتخار در سایه تلاش و مجاهدت به دست آمده است.
وی با بیان اینکه ایمان، اخلاص، تلاش، مدیریت های انقلابی و جهاد دستاورد های کمی نیست و برای آن بهای زیادی داده ایم یادآور شد: مردم با تبعیت از ولایت این افتخار و عزت را آفریدند، هیچ دشمنی امروز جرات نگاه خصمانه به کشور را ندارد.
۷۵۵۹ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 9 =