ایتام سربیشه با کمک خیران ایرانی صاحب مسکن می شوند

بیرجند – ایرنا – معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: نماینده خیران ایرانی مقیم کشور اتریش با سفر به خراسان جنوبی در ساخت مسکن ایتام سربیشه اعلام آمادگی کرد.

احمد رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک خیر به نمایندگی از مرکز امام علی (ع) مجتمع ایمان شهر وین ایرانیان مقیم اتریش با حضور در روستای مشوکی بخش درح شهرستان سربیشه از منازل خانواده های ایتام منطقه بازدید کرد و آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.
وی افزود: یک واحد مسکونی برای فرزندان ایتام در منطقه درح با مشارکت و مساعدت ۳۰۰ میلیون ریالی خیران گروه امام علی (ع) شهر وین در دست ساخت است که از این واحد مسکونی نیز بازدید شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: ایجاد شبکه حامیان، دعوت از آنان برای حضور و بازدید میدانی از منطقه به منظور آشنایی با مشکلات و معرفی طرح های اشتغالزا از دیگر دستاوردهای سفر نماینده خیران ایرانی مقیم اتریش به خراسان جنوبی بود.
وی همچنین از کمک یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومانی مردم خیر و سخاوتمند استان در قالب طرح «احسان حسینی» ویژه دهه اول محرم خبر داد و گفت: این کمک ها نسبت به سال گذشته ۱۲۵ درصد رشد داشته است.
رفیعی افزود: امسال در قالب طرح احسان حسینی ۱۹۰ هزار و ۵۱۴ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان و جیره خشک شامل برنج، روغن، لپه و غیره به ارزش ۱۰۷ میلیون تومان جمع آوری شده است.
وی بیان کرد: همچنین یکهزار و ۵۶۶ کیلوگرم گوشت قرمز به ارزش ۶۳ میلیون تومان و کمک نقدی بالغ بر ۱۲۳ میلیون تومان از سوی مردم نیکوکار خراسان جنوبی به طرح احسان حسینی برای کمک به نیازمندان و محرومان استان اختصاص یافت.
۹۸۹۳*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =