همه در شرایط کنونی کشور مسئول هستند

بیرجند – ایرنا – نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: همه ما در شرایط کنونی کشور مسئول‌ هستیم ولی مسئولیت نیروهای بسیجی بیشتر از همه است و باید این نعمت را با قدرت تمام حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و اعضای شورای پایگاه ‌های بسیج کارمندی حوزه حمزه سیدالشهدا (ع) افزود: مشکلات کنونی کشور داخلی است و ما همه این مشکلات را با وحدت و بصیرت پشت سر می گذاریم.
وی بیان کرد: دشمن حد و مرز ندارد و این ما هستیم که آنها را پررو می ‌کنیم که اگر برخی کارها می‌ شود به دلیل بی‌تفاوتی ما است.
امام جمعه بیرجند انقلاب اسلامی را زمینه ‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواند و گفت: روزی که امام خمینی (ره) به ملکوت اعلی پیوستند پرچم‌های کشورهای مختلف دنیا به دلیل از دست دادن امام به عنوان مصلح به نشانه عزا نیمه برافراشته شد.
وی اظهار داشت: امروز با گذشت ۳۰ سال از رهبری فرزانه انقلاب اسلامی با وجود دشمنانی که از هیچ دروغی فروگذار نمی‌کنند باز هم همان دشمنان در مقابل رهبری کم می‌آورند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه بنیانگذار اصلی کربلا امام حسن (ع) و مجری آن امام حسین (ع) است افزود: صهیونیست‌ها برای دشمنی با مسلمانان به ‌ویژه شیعیان برای هر یک از ائمه اطهار یک محقق قرار داده اند که در زندگی آنها تحقیق کند.
وی گفت: محققی که متصدی بررسی زندگی امام باقر (ع) بوده در جایی اظهار داشته که ما به دید دشمنی به ایشان نگاه می‌کنیم اما کمالاتی که پیشوای پنجم شیعیان دارد را هیچ شخصی نداشته و ندارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نقش انقلاب اسلامی در آخرالزمان آماده‌سازی دنیا برای روز ظهور است و باید به صورت همه‌جانبه از خود، کشور، ناموس، جامعه، فرهنگ و ارزش‌های مکتب اسلام دفاع کنیم.
وی گفت: پرداختن به دفاع فقط مختص به یک هفته نیست بلکه هر هفته، هر روز و هر ساعت باید دفاع را داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: دفاع یک امر لحظه‌ای است یعنی از فرهنگ، سیاست، آب و خاک و اجتماع خود باید دفاع کنیم و نباید دست روی دست قرار دهیم تا ببینیم دشمن چه می‌کند.
۷۵۵۹*۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نوزده =