ندای استکبارستیزی در خراسان جنوبی طنین انداز شد

بیرجند – ایرنا – راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه با ندای استکبارستیزی مردم خراسان جنوبی بویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا، در بیرجند مرکز استان، دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان، روحانیان و دیگر اقشار مردم با سر دادن شعارهای هیهات من الذله »، «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» مسیر میدان ابوذر تا میدان قدس این شهر را پیمودند.
«خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، « آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه »، « مرگ بر منافق» و « مرگ بر مفسد اقتصادی» از جمله شعارهای راهپیمایان امروز در بیرجند بود.
در این راهپیمایی قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو در صحنه حضور داشتند و خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی ابراز کردند.
در این راهپیمایی تولیت آستان قدس رضوی ، استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان و تعدادی از مسئولان استانی حضور داشتند.
«آمریکای جهان خوار قوت دگر ندارد»،« ترامپ جانی روانی شده، مرگ بر آمریکا جهانی شده» و« نماد شیطان لعین آمریکاست» از دیگر شعارهای مردم در این مراسم بود.
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ۱۸ اردیبهشت ماه گذشته خروج آمریکا از برجام را اعلام کرد اما بلافاصله دیگر کشورهای امضا کننده این توافق یعنی انگلیس، فرانسه، آلمان، چین و روسیه ضمن محکوم کردن خروج این کشور از این توافق چندجانبه بین المللی، تاکید کردند که به برجام پایبند مانده و از تجارت شرکت هایشان با ایران حمایت می کنند.
ترامپ با حربه تروریسم اقتصادی و تحریم های یک جانبه غیرقانونی و فشار به جامعه جهانی به دنبال ایجاد جنگ روانی و القای انزوای ایران است اما تجربه ماه های اخیر و همراهی نکردن جهان با آمریکا نشان داد که این کشور هیچگاه به هدف خود دست نخواهد یافت.
تحریم هایی که آمریکا یک جانبه علیه ملت ایران اعلام می کند، از مدت ها قبل شروع شده و جامعه جهانی با آنها همراهی نکرده تا جائیکه ترامپ مجبور شده است از برخی از آنها عقب نشینی کند.
به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگاران ایرنا راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان های خوسف، طبس، سرایان، فردوس، قاینات، زیرکوه، درمیان، سربیشه، بشرویه و نهبندان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳هجری شمسی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام ( ۱۳۵۸ه.ش) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی «روز دانش آموز» است.
۷۵۵۹ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =