حرف مردم

روزنامه خراسان جنوبی در ستون «حرف مردم» شماره روز دوشنبه ۲۸ آبان، مواردی از مشکلات و درخواست های مردم در بخش های مختلف را مطرح کرد.

* بیمه درمانی جانبازان کارمند به تازگی قطع شده است. در مراجعه به بنیاد شهید، می گویند به دستگاه اجرایی مراجعه کنید. آن ها نیز اعلام می کنند بنیاد شهید اعتبار سال ۹۷ را گرفته است و باید تا پایان امسال هزینه ها را بپردازد. در این بین جانبازان کارمند بلاتکلیف مانده اند و باید به ناچار یا هزینه های بالای درمانی را خودشان بپردازند یا بیماری خود را تحمل کنند.
* ۲۵ شهریور سال گذشته طی قراردادی با یک نمایندگی خودرو، ۷۵ میلیون تومان برای خرید یک دستگاه خودرو پرداخت کردم. طبق قرارداد تحویل خودرو، ۹۰ روز کاری از تاریخ ثبت نام و رقم کل آن حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود. بعد از گذشت حدود هشت ماه از تاریخ ثبت نام، طی تماس از نمایندگی، با این عنوان که دعوت نامه تکمیل وجه صادر شده است و مبلغ کل قرارداد به رقم ۲۱۵ میلیون تومان افزایش یافت با فشار نمایندگی و برای جلوگیری از ضرر احتمالی حدود ۱۳۳ میلیون تومان دیگر را در اردیبهشت امسال پرداخت کردم. حال با گذشت شش ماه از تاریخ تکمیل وجه شرکت پاسخگوی تعهد خود نیست و مدعی است که خودروها در گمرک سلفچگان قم توقیف است. اگر شرکت تخلفی کرده است نباید مشتری را به جای شرکت اصلی مجازات کرد.
* شهرداری بیرجند در کنار ساخت سازه های جدا کننده وسط خیابان های معلم و غفاری، دستی هم به آسفالت اطراف میدان ولی عصر (عج) بکشد. سال هاست میدان رنگ آسفالت نو و همواری به خود ندیده است.
* روستای حسین آباد میران از توابع بخش ماژان خوسف در فاصله ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان واقع است و اهالی از آنتن دهی تلفن همراه و دریافت شبکه های تلویزیون محروم هستند. در کنار این موارد مردم این روستا با مشکلات دیگری هم دست و پنجه نرم می کنند. مسئولان بازدیدی از این روستا داشته باشند شاید بخشی از مشکلات آن ها برطرف شود.
* در منطقه پشت بازار بیرجند (پشت دبستان حکیم نزاری) و در کوچه منتظری ۲۲ ساکن هستم. بار ترافیکی که از ساعت ۱۵ در این محله اتفاق می افتد بسیار کلافه کننده است. از سوی دیگر شهرداری طرحی را برای عمران این منطقه در دست اجرا ندارد.
۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پانزده =