استفاده مناسب از ظرفیت ها و همدلی راه حل مشکلات است

بیرجند – ایرنا – سرپرست استانداری خراسان جنوبی گفت: همدلی و استفاده مناسب از ظرفیت های در اختیار، مهمترین راه حل مشکلات، ارائه خدمت بهتر به مردم و نیز اجرای برنامه ها و سیاست های کاری دولت در استان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی روز دوشنبه در گردهمایی مدیران ستادی استانداری ضمن تبریک هفته وحدت افزود: همدلی و هم پوشانی و استفاده از ظرفیت های کاری از طریق هم افزایی از مهمترین راه های اجرای برنامه ها و سیاست های کاری دولت در استان است.
وی تعامل بین مدیران را مهم دانست و تاکید کرد: مدیران ستادی استانداری به عنوان بازوان اجرایی استان باید با تعامل و همکاری بین بخشی و نیز احصاء مشکلات، راه های برون رفت از آنها را نیز پیشنهاد دهند.
سرپرست استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر برگزاری منظم جلسات گردهمایی مدیران ستادی استانداری گفت: این جلسات باید منظم و در قالب های زمانی مشخص با دستورکارهای معین برگزار شود تا بتوان به نتایج و خروجی مناسبی برای حل مشکلات دست یافت.
وی با بیان اینکه در این جلسات باید مشکلات موجود در شهرستان های استان نیز مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: نقاط ضعف و مشکلاتی که در سطح شهرستان ها نیز وجود دارد باید در این جلسات مورد توجه قرار گرفته و راه حل های مدنظر پیشنهاد شود.
عابدی گفت: مدیران ستادی نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با مشکلات موجود ارائه کنند.
در این جلسه هر یک از مدیران ستادی استانداری خراسان جنوبی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف کاری پرداختند.
۳۰۲۸

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =