خدمت‌رسانی جهادگران به ۳۰۰ نفر از روستائیان مناطق محروم خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ گروه جهادی فعالیت داشتند که در این راستا ۶۴۰ میلیون تومان برای ۳۰۰ نفر از روستائیان مناطق محروم و خانواده‌های محرومین خدمات مالی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از سایت خبری کمیته امداد، رضا سلم‌آبادی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ گروه جهادی فعالیت داشتند که در این راستا ۶۴۰ میلیون تومان برای ۳۰۰ نفر از روستائیان مناطق محروم و خانواده‌های محرومین خدمات مالی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال گفتمان خیر، نیکوکاری و احسان است، افزود: گروه‌های جهادی در گفتمان‌سازی، عینی و عملی کردن گفتمان خیر به ما کمک می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی عنوان داشت: مشکلاتی در بین خانواده‌های محرومین، مناطق و روستاها وجود دارد که جهادگران گروه‌های جهادی برای شناسایی بهتر می‌توانند نقش اساسی داشته باشند.

سلم‌آبادی افزود: بعد از شناسایی نیازمندان، نیازمند این هستیم که حداقل منابع را مشخص کنیم.

وی عنوان داشت: در سال جاری اولین بار است که کمیته امداد بعد از اینکه در عرصه‌های بهداشت و درمانی، مسکن، معیشت، اشتغال و خودکفایی، فرهنگی و آموزشی فعالیت دارد با همکاری فنی و حرفه‌ای توانسته است در گروه جهادی فنی و حرفه‌ای نیز خدماتی ارائه دهد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی تصریح کرد: گاهی بیشتر مردم مناطق محروم نمی‌توانند از بعضی از خدمات از جمله فنی و مهندسی بهره‌مند شوند که با حضور جهادگران در اینگونه گروه‌های جهادی بیشترین مشکلات مناطق محروم و محرومین برطرف می‌شود.

سلم‌‌آبادی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ گروه جهادی فعالیت داشتند که در این راستا ۶۴۰ میلیون تومان برای مناطق محروم و خانواده‌های محرومین خدمات مالی انجام شده است.

وی عنوان داشت: از این مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۵۰۰ میلیون  تومان دیگر آن سهم گروه‌های جهادی در استان بوده است که رقم قابل توجهی است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =