اخبار ورزشی| کسب مدال رنگی ورزشکاران خراسان‌جنوبی در مسابقات کشوری/ رقابت بوکسورهای استان در ارومیه

بانوان خراسان‌جنوبی مدال نقره مسابقات دارت و تکواندو کشور را به دست آوردند و بوکسورهای استان در رقابت‌های ملی هنرنمایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، دارترهای خراسان‌جنوبی در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی بانوان بزرگسال کشور خوش درخشیدند.

این ماراتن ملی در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی با شرکت ۱۵۰ دارتر برتر ایران در قالب ۲۵ تیم در سالن ورزشی ۹ دی شهر یاسوج استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در شانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی بانوان بزرگسال کشور از خراسان‌جنوبی زهرا رجبی، شیما کیانوش، مریم عرفانیان، آتنا بیگمی با مربیگری حمیده گل‌مکانی و سرپرستی زهره فنجانی سیبل رقابت‌ها را نشانه رفتند که بر سکوی سوم این رویداد ورزش ملی ایستادند.

نشان برنز تکواندو دانشجویان ایران در دستان آرامجو

در مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور دانشجوی توانمند رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور بیرجند شگفتی‌ساز شد.

 این رویداد ورزش ملی در سالن ورزشی دانشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد و «مطهره آرامجو» با کسب مدال برنز مسابقات بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد

رقابت بوکسورهای خراسان‌جنوبی در ارومیه

در مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور ورزشکاران خراسان‌جنوبی روی رینگ رقابت‌ها توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

این ماراتن ملی از امروز به میزبانی آذربایجان شرقی در شهر ارومیه آغاز و به مدت دو روز ادامه می‌یابد.

در مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور از خراسان‌جنوبی احسان ساجدی، هادی مرادی و سینا فایده با مربیگری حبیب‌الله قاسمی به رقابت می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =